Wildberries-ը կբարձրացնի էլեկտրոնիկա և կենցաղային տեխնիկա վաճառողների միջնորդավճարը, գրում է РБК-ն։ Միջին հաշվով՝ տոկոսադրույքը կկազմի հինգ տոկոսային կետ և կսահմանվի 10-23%: Wildberries-ի ներկայացուցիչը հաստատել է տեղեկությունը։
«Ականջակալների, պրոյեկտորների, էլեկտրական սկուտերների և լիցքավորիչների ապրանքների տասներորդ մասի համար գները չեն փոխվի, հինգերորդի համար դրանք կբարձրանան 2 տոկոսային կետով (մոնիթորներ, տեսախցիկներ, գեյմփադներ և այլն)»,- պարզաբանել է նա։ Բայց, օրինակ, պրոցեսորների հանձնաժողովն ավելացել է 7 տոկոսային կետով։ – 5-ից 12%, խելացի ժամացույցների համար՝ 10 տոկոսային կետով: – 5-ից 15%, համոզվել է RBC-ի թղթակիցը՝ համեմատելով ընթացիկ և նոր գնացուցակները։
Մնացած կատեգորիաների վրա փոփոխությունը չի ազդի, ընդգծել է Wildberries-ի ներկայացուցիչը։ Նրա խոսքով՝ այս կատեգորիաների ապրանքների իրացման վճարի չափը մեկ տարուց ավելի չի ավելացել։ Ընկերությունը նշել է, որ 2023 թվականին իրենք երկու անգամ կրճատել են էլեկտրոնիկայի միջնորդավճարը, ինչը վաճառողներին թույլ է տվել ավելացնել եկամուտը։
Ինտերնետ առևտրային ընկերությունների ասոցիացիայի (AKIT) նախագահ Արտեմ Սոկոլովի խոսքով՝ շուկաներում ապրանքների վաճառքի միջնորդավճարը, որպես կանոն, ունի բազմակողմ դինամիկա՝ կախված շուկայական իրավիճակից՝ այն կարող է փոխվել կամ դեպի վեր կամ վար։ Իսկ այն կատեգորիաներում, որտեղ տեսականին վատ է ներկայացված, նույնիսկ զրոյական միջնորդավճարով առաջխաղացման օրինակներ կան:
Կրետովը նշում է, որ միջնորդավճարների ավելացման մեկ այլ պատճառ կարող է լինել չինացի արտադրողների մուտքը Wildberries, քանի որ էլեկտրոնիկայի և կենցաղային տեխնիկայի կատեգորիաները հիմնականում բաղկացած են այդ ընկերությունների արտադրանքներից։
«Որպես կանոն՝ դիստրիբյուտորները ներառում են իրենց մարժա գնի մեջ, եթե արտադրողն ուղղակիորեն առևտուր չի անում կայքում: Երբ արտադրողը սկսում է վաճառել, նա կարող է զգալիորեն ցածր գներ սահմանել, քան բոլոր դիստրիբյուտորները: Հետևաբար, շուկան կարող է մի փոքր բարձրացնել միջնորդավճարը և դրանով իսկ ավելի շատ վաստակել՝ չբարձրացնելով գինը վերջնական գնորդի համար. սա լիովին խելացի տնտեսական քայլ է Wildberries-ի կողմից այս փուլում»,- ասում է Tinkoff eCommerce-ի տնօրենը:
Էլեկտրոնիկայի և կենցաղային տեխնիկայի վաճառողները, ամենայն հավանականությամբ, կներառեն վերջնական սպառողի համար գների բարձրացված միջնորդավճարի ծախսերի մի մասը։ Բայց որպեսզի գնորդին չվախեցնեն գների կտրուկ թռիչքով՝ այս կատեգորիաների ապրանքների ինքնարժեքը զգուշորեն կբարձրացվի, կանխատեսում է Կրետովը։
Հրատարակությունը հայտնում է, որ նոր տարում կավելանան նաև Yandex Market-ում էլեկտրոնիկայի և կենցաղային տեխնիկայի միջնորդավճարները, սակայն միջին աճը կկազմի ոչ ավելի, քան 2 տոկոսային կետ և կազդի ապրանքների կատեգորիաների 8%-ի վրա։
Վարձատրության չափը, որը Ozon-ը վերցնում է մատակարարներից կոնկրետ ենթակարգում, կախված է ներկայացված ապրանքների տեսականուց և վաճառողի կողմից ընտրված վաճառքի սխեմայից, բացատրում են ընկերությունից: Պլատֆորմի նվազագույն վճարը նոութբուքերի ենթակատեգորիայում 5% է շուկայական պահեստից վաճառելիս, իսկ կենցաղային տեխնիկայի համար այն տատանվում է 8-ից մինչև 15%: Կայքում խելացի ժամացույցների վաճառքի համար վաճառողը կվճարի ապրանքի գնի 13,5 կամ 14,5%-ը։
Megamarket-ի մամուլի ծառայությունը պնդում է, որ հարթակում էլեկտրոնիկայի և կենցաղային տեխնիկայի մատակարարների միջնորդավճարներն սկսվում են 5,5%-ից և կազմում են միջին շուկայական ցուցանիշը։