• Մեր մասին
  • Գովազդ եւ համագործակցություն
  • Աջակցություն
  • Հղում անելու կարգը
06 Հունիս 2025 21:21
  • ru Русский
  • hy Հայերեն
  • Релокация
  • Աշխարհում
  • Առողջություն
  • Արտաքին քաղաքական
  • Արցախ
  • Գիտություն և տեխնիկա
  • Գովազդ
  • Երևան
  • Զինված ուժեր
  • Էքսկլյուզիվ
  • Ընտրություններ՝ Հայաստանում
  • ժամանց
  • Իրավիճակը սահմանին
  • Իրավունք
  • Կարծիք
  • Կրթություն
  • Հայաստան
  • Հասարակություն
  • Հարցազրույց
  • Մարզեր
  • Մշակույթ
  • Ներքաղաքական
  • Ոճ
  • Ուղեցույց
  • Պատահար
  • Սպորտ
  • Սփյուռք
  • Վիդեո
  • Տարածաշրջան
  • Տնտեսություն
  • Քաղաքականություն
  • Քաղաքականություն
  • Իրավիճակը սահմանին
  • Արցախ
  • Տարածաշրջան
  • Հարցազրույց
No Result
View All Result
  • Քաղաքականություն
  • Իրավիճակը սահմանին
  • Արցախ
  • Տարածաշրջան
  • Հարցազրույց
No Result
View All Result
No Result
View All Result

Պատմաբանը ներկայացրել է 7-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» դասագրքի սխալները

Կրթություն,
09 Նոյեմբեր 2023 20:29
ShareShareShare
Պատմաբանը ներկայացրել է 7-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» դասագրքի սխալները
telegram

Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտի նախկին տնօրեն, պատմաբան, հրապարակախոս և պատմական գիտությունների դոկտոր Հայկ Դեմոյանն անդրադարձել է 7-րդ դասարանի «Հայոց պատմություն» դասագրքին՝ անընդունելի և անթույլատրելի համարելով նման տեսքով դասագրքի ներմուծումը հանրակրթական դպրոց։

«Դասագրքի հեղինակը (Սմբատ Հովհաննիսյան խմբ․), հանրային իր խոսքում անդրադառնալով դասագրքում առկա սխալներին ու անճշտություններին՝ նշում է հետևյալը․ «դասագիրքը գրել ենք սեղմ ժամկետների շրջանակում, որը ենթադրում է նաև որոշակի վրիպումներ, որոշակի վրիպակներ, տեխնիկական խնդիրներ»։ Նման ձևակերպումները բացարձակ անընդունելի են։ Դասագիրքը գրահրատարակչական այն միավորն, է որտեղ հակացուցված է ցանկացած վրիպակ ու սխալ, լինի դա բովանդակային, տեխնիկական, թե սրբագրական։ Դա նույնիսկ չի էլ քննարկվում։ Նման ինքնաարդարացումները ոչ մի պարագայում ընդունելի ու համոզիչ չեն կարող համարվել»,- գրել է Դեմոյանը՝ մանրակրկիտ ներկայացնելով դասագրքում առկա սխալներն ու թերացումները։

Տեսողական նյութի մատուցում

Դասագրքի մեթոդական նորույթը, կամ որևէ քայլ այդ ուղղությամբ, ուղղակի խամրում ու հօդս է ցնդում դասագրքի կառուցվածքի հետ առաջին իսկ թռուցիկ ծանոթացումից հետո։ Առաջին իմ եզրակացությունն արդեն հանրայնացրել եմ․ ծանոթանալով դասագրքի պատկերազարդումներին, այն որակեցի որպես բացարձակ խոտան՝ դրանում ընդգրկված լուսանկարների, քարտեզների ընտրության որակական ու տեխնիկական չափանիշերը հաշվի առնելով։ Եթե ավելի կտրուկ միտքս ձևակերպեմ, ապա դասագրքում ընդգրկված տեսողական նյութի նման կամայական ընտրությունն ու մատուցումը ուղղակիորեն ոչնչացրել է տեքստային բովանդակությունն ու մեթոդական նորությունները որպես այդպիսին։

Հատկապես պատմության դասագրքերում տեսողական նյութի համադրումը տեքստային բովանդակության հետ հավասարապես կարևոր է ու որոշիչ։ Հենց տեսողական նյութն է պատմություն առարկան դարձնում գրավիչ ու ուսանելի՝ նպաստելով նյութի մատուցմանը ու աշակերտների մոտ տեսողական կապի հաստատմանը բուն նյութի շարադրանքի հետ։

Դասագրքում ընդգրկված 62 լուսանկարներից 22-ը, այսինք շուրջ մեկ երրորդը, կապ չունի կամ չի ներկայացնում որևէ տեսողական նյութ, որն ուղղակիորեն առնչվում է հայ ժողովրդի պատմությանը կամ մշակութային ժառանգությանը։ Ըստ որում, դասագրքի առաջին 32 էջում հայկական նյութն ընդհանրապես բացակայում է։

Դասագիրքը զուրկ է հայկական մշակութային ժառանգության բացառիկ նմուշների ներկայացումից։ Հնագիտական հարուստ նյութի՝ աշխատանքի գործիքների, զարդարվեստի, կավագործության, քանդակագործության նմուշները ներկայացված չեն այն մակարդակով, ինչպիսին դա կպահանջվեր հայկական քաղաքակրթությունը ներկայացնելու համար։ Դասագրքի էջերում թեպետ խոսվում է այս կամ այն տաճարի մասին, սակայն քրիստոնեական ճարտարապետական ժառանգությունից չկա և ոչ մի հուշարձան, բացակայում են հայկական մայրաքաղաքների որևէ համայնապատկերի լուսանկար, եթե չհաշվենք Վանի բերդի անորակ լուսանկարը։ Չկան բերդերի և այլ աշխարիկ շինությունների նմուշներ։ Հայկական մշակութային ժառանգության կարևորագույն նմուշների՝ վաղ շրջանի խաչքարերի լուսանկարներն իսպառ բացակայում են։ Տպավորություն է ստեղծվում, կարծես ինչ որ հատուկ դիտավորությամբ, զտվել է կարևորագույն այդ պատկերագրությունը՝ աշակերտներին համապատասխան մակարդակի տեսողական նյութը չտրամադրելու նպատակով։

Առաջին իսկ հայացքից ակնհայտ է դառնում, որ լուսանկարչական նյութն ընտրվել է առանց որևէ սկզբունքի ու մեթոդի։ Այն կրել է կամայական բնույթ և, ըստ ամենայնի, վերցվել է Համացանցից՝ ինչ պատահի սկզբունքով։ Անտեղի են հույն պատմիչների լուսանկարների կրկնությունները՝ նրանց աշխատություններից մեջբերումներ կատարելիս։ Անհասկանալի է նաև Հովնաթանյանների գործերի առատությունը տարբեր դարաշրջանների դեմքերի ներկայացնելիս։ Ձեռագիր մատյանների, մանրանկարչության թեմայով լուսանկարներ որպես այդպիսին չկան։ Որոշ լուսանկարների զետեղումը բացարձակապես անհասկանալի է, քանի որ դրանք իմաստային որևէ նշանակություն չունեն (օրինակ՝ Մարկոս Յոնիանուս Հուստինուսին ներկայացնող լուսանկարը, էջ 79)։

Դասագրքում ընդգրկված տեսողական նյութի բացատրագրերը և դրանց ծագումնաբանության հիշատակումները նույնպես լրջորեն կաղում են։ Չի հասկացվում այս կամ լուսանկարում ներկայացված իրի կամ առարկայի պատկանելիությունը, գեղարվեստական գործերի հեղինակները, դրանց դարաշրջանները և այլն։ Որոշ լուսանկարներ, որոնք ժամանակակից անհեղինակ ու անհայտ գործեր են, ուղղակի անհասկանալի տրամաբանության արդյունքում հայտնվել են դասագրքում։
Բացարձակ սխալ է դասագրքում մատուցված զինանշանագիտական, կամ հերալդիկ բնույթի նյութերի ընտրությունն ու դրանց բացատրագրերը։ Դրանք, մեղմ ասած, վիճելի վերականգնումներ են և դրանց պատմականությունը տակավին լուրջ վերանայումների կարիք ունի։

Օրինակ՝
Էջ 97 Անհասկանալի է, թե ի՞նչ սկզբնաղբյուրից է օգտվել դասագրքի հեղինակը, երբ մեկնաբանում է Արտաշիսյանների, մասնավորապես Տիգրան Մեծի թագի վրա պատկերված արծիվների ու ութանկյուն աստղի խորհրդանշանների իմաստը։ Լուրջ տարակուսանք է առաջացնում երկու արծիվների ներկայացումը որպես Աշխարհաժողովի խրհրդանշաններ։ Ընդունված է համարել, որ Արտաշիսյանների թագի այդ կոմպոզիցիան հանդիսանում է արքայական տան զինանշանը։
էջ 101 վիճելի է նաև Արշակունիներին վերագրվող դրոշի վերակազմությունը, որն ավելի շատ հիշեցնում է Արտաշեսյանների թագի վրա դրվագված զինանշանային հորինվածքը
Էջ 128 Մարզպանական Հայաստանի դրոշի վերակազմությունը խիստ վիճելի է։ Չկա որևէ աղբյուր, որի հիման վրա կարելի է անել նման վերակազմություն։
Էջ 158 Բագրատուներին վերագրվող զինանշանն իրականում վերագրվում է Մամիկոնյաններին ու Պռոշյաններին, քանզի այդպիսի հորինվածքով հերալդիկ խորհրդանշաններ հանդիպում են վերջիններիս ժառանգական տարածքներում գտնվող հուշարձանների վրա (Դսեղ, Գեղարդ, Եղվարդ, Խախու վանք, և այլն)։ Մագիլներում գառ կամ այլ կենդանի բռնած արծիվը դասագրքում ներկայացված է որպես Բագրատունիների զինանշան, այնինչ նույն զինանշանի կողքին Գագիկ Ա արքայի ու Կատրանիդեի պատկերներով նկարում առկա է դրոշ՝ վազող հովազի կամ առյուծի պատկերով, որը պատկերված է Անի մայրաքաղաքի Ավագ դռան վրա և համարվում է Բագրատունիների տոհմական զինանշանը։ Ստացվում է երկու տարբեր հերալդիկ կենդանիների ու հորինվածքների վերագրում Բագրատունիներին՝ միևնույն էջի վրա, որը շփոթմունք է առաջացնելու աշակերտների մոտ։

Այնուհետև՝
Էջ 68 Աթաթուրքի անվան հիշատակումը վաղ շրջանի «Հայոց պատմություն» առարկայի դասագրքում այնքան էլ ցանկալի չէ։ Թուրքիայի տարածքում գտնվող ամբարտակի մասին խոսելիս կարելի էր չհիշատակել, թե ում անունով է այն կոչվում։ Դրանից դասագրքի բովանդակությունը հաստատապես չէր տուժի։
Էջ 118-19 Անհասկանալի է, թե ինչու Արշակավանի կառուցման դրվագը մեջբերված է երկու հայ պատմիչների գործերից, որոնց ուղեկցում են կատարյալ անորակ ու անհասկանալի լուսանկարներ։ Դրանցից մեկի փոխարեն կարելի էր տալ Ձիրավի ճակատամարտի նկարագրությունը։
Էջ 142 Մուավիայի մասին լայնածավալ ու մանրամասն տեղեկությունը այնքան էլ չի տեղավորվում հայ ժողովրդի պատմության համատեքստում, այնինչ դրա փոխարեն կարելի էր մեր պատմությանը վերաբերող պատմական կարևոր մի վավերագրից կամ պատմիչներից մեջբերումներ կատարել։

Տեխնիկական խնդիրներ

Դասագիրքը կազմարարական աշխատանքների փուլում թելակար չի արվել։ Իսկ դա նշանակում է, որ մի քանի թերթումից հետո ու անորակ սոսինձ օգտագործելու դեպքում դասագրքի թերթերը պոկվում ու առանձնանում են միմյանցից, աշակերտներին ու ծնողներին ստիպելով դրանք կրկին վերականգնել։ Հրատարակության տառատեսակն ու լուսանկար-տեքստ համադրությունն անհամաչափ է՝ ի վնաս տեսողական նյութի, որն ուղղակի կորչում է և բացարձակապես չի հանդիսանում լրացուցիչ տեղեկություն հաղորդող միջոց։
Իմ ձեռքի տակ եղած դասագրքի օրինակի հենց առաջին էջի բոլոր նախադասությունների վերջին տառերը բացակայում էին տեքստում՝ վատ տպագրական ու կազմարարական աշխատանքի արդյունքում։ Որոշ հատվածներում տողերի խտացման հետևանքով բառերը ամբողջ տողում միմյանց կպած են։

Դասագրքում առկա են ոճաբանական ու սրբագրական բնույթի մի շարք անթույլատրելի սխալներ։ Մասնավորապես՝
Էջ 16 «Դեռ հնագույն ժամանակներից ի վեր, բայց հատկապես Օսմանյան կայսրության կատարած Հայոց ցեղասպանությունից հետո հայերը համայնքներ են հիմնել աշխարհի տարբեր շրջաններում, որոնք հայտնի են սփյուռքներ անվամբ»։
Էջ 21 Քարի դարի ժամանակագրությունը ներկայացնում է ընդհանուր ժամանակագրություն, այն դեպքում, երբ կարելի էր ներկայացնել Հայկական լեռնաշխարհին վերաբերող ժամանակափուլերը։
Էջ 62 Անտեղի է Սելևկոս Ա-ի դրամի վրա եղած դիմապատկերի մանրամասն ու լայնածավալ քննարկումը, որտեղ օգտագործված հատուկ անուններն անհարկի ծանրաբեռնելու են աշակերտներին
Էջ 67-68 «Արքայական ճանապարհը» մի էջում գրված է մեծատառով, մյուս դեպքում՝ փոքրատառ
Էջ 70 «Վրաստան» աշխարհագրական անվան օգտագործումը անհարիր է տվյալ ենթատեքստում, նամանավանդ երբ այդ անունն օգտագործված է էջ 80-ի քարտեզում, որպես ժամանակակից պետության անվանում։
Երվանդ IV-ի եղբոր՝ Երվազի քրմապետ հանդիսանալու հիշատակումը կրկնվում է (էջ 66 և 72)
Էջ 95 «Հայկական հելլենիզմ» հասկացությունը խիստ վիճելի է, քանի որ հելլենիզմը չէր կարող ունենալ ընդգծված էթնիկ կամ պետական յուրահատկություններ: Ավելի ճիշտ կլիներ օգտագործել «տեղական» եզրը։
Էջ 100 «Ի՞նչ առանձնահատկություններ ուներ Արտաշեսյան հելլենիստական Հայաստանի մշակույթը»։ Ըստ իս, հելլինիզմը չի կարող սահմանազատվել գահատոհմերի կառավարման ժամանակաշրջանով
Էջ 106 «Հայաստանում գահն անցավ նոր՝ Արշակունյաց հարստությանը, որը Մեծ Հայքի համար ապահովեց ևս մի քանի հարյուր տարվա պատմական հեռանկար»։
Էջ 132 «․․․պարսիկները պայմաններ են ստեղծում, հայերը ուրանան հայրենի կրոնը (՞) և տարալուծվեն պարսկական քաղաքակրթության մեջ․․»,
Հանդիպում են նաև բառերի մեջ տառերի բացթողումներ կամ կրկնություններ էջ 58, 130, 135,
Դասագրքում զետեղված լուսանկարների ու քարտեզների վատ գունաբաժանման արդյունքում նյութի մատուցումը խոտանված է։ Նեղ մասնագիտական լեզվով ասած, դրանց մեծ մասը «ֆոկուսից ընկած է», ինչը ոչ միայն ստվերել է կատարված աշխատանքը, այլև առողջական, ի մասնավորի՝ տեսողական խնդիրներ կարող է առաջացնել աշակերտների մոտ։

Քարտեզներ

Էջ 14-ի քարտեզը ներկայացնում է Հայկական լեռնաշխարհի դիրքն ու 15 աշխարհները։ Իսկ ավելի ճիշտ կլինի ասել, որ այն չի ներկայացնում, քանի որ քարտեզի վրա առկա տեղանունները հազիվ ընթեռնելի են, հետևաբար հարցաշարում ընդգրկված «ցույց տուր լեռնաշղթաները» հանձնարարությունը որևէ կերպ հնարավոր չէ կատարել։
Էջ 22-ի քարտեզը վատ գունաբաժանման արդյունքում կարելի է ասել անօգտագործելի է։
Էջ 80-ի քարտեզը, որը լուրջ քննարկման ու քննադատության առարկա դարձավ, մեթոդական առումով սխալ է կազմված։ Առաջին հերթին այն վերաբերում է աշխարհագրական անուններին, ավելի ստույգ՝ մերօրյա պետությունների անունների ոչ ճիշտ մատուցմանը։

ՀԱՅԱՍՏԱՆ (ARMENIA) պատմական տեղանունը չի ներառում միայն այսօրվա Հայաստանի Հանրապետության սահմանները, այլ ընդգրկում լայնածավալ տարածք, քանի որ այն պատմա-աշխարհագրական անվանում է։ Տվյալ քարտեզի պարագայում պետք է օգտագործվեին պետությունների ժամանակակից ու պաշտոնական անվանումները՝ Հայաստանի Հանրապետություն, Ադրբեջնի Հանրապետություն և այլն։ Նույն խնդիրն առկա է «Ադրբեջան» տեղանվան հետ։ Եթե ընդունում ենք, որ դա պատմական Ադրբեջան տեղանունն է, ապա այն կիրառելի չի Արաքսից հյուսիս ընկած երկրամասերի համար։ Ատրպատական անվան հիշատակումը նույն քարտեզում լուրջ տարընթերցումների տեղիք է տալիս։ Հասկանալի չի նաև, թե որպես ի՞նչ է օգտագործվել «Լեռնային Ղարաբաղ (Արցախ)» տեղանունը։ Որպես պետական միավորի անուն, թե՞ որպես աշխարհագրական անուն։ Երկու դեպքում էլ առաջանում են նոր հարցեր ու լրացուցիչ ճշգրտումների կարիք կա այս դեպքում։

Մեթոդաբանություն

Հեղինակը փորձել է հայոց պատմության շարադրումն ու մատուցումն իրականացնել նոր եղանակներով և հարցադրումների ու տրամաբանական մոտեցումների նոր գործիքակազմ օգտագործել։ Աչք է ծագում հարցաշարերում այսօրվա իրականության հետ հաճախ հում, անհամոզիչ ու արհեստական հարցադրումները, որոնք մատուցվող նյութի հետ շինծու համադրման տպավորություն են թողնում (տես էջ 53, 57, 69, 72, 82, 115)։ Որոշ դեպքերում անհնար է չնկատել նման հարցադրուների բացահայտ քաղաքական ենթատեքստը: «Այսօր» բառը, կարծում եմ, անհարկի է չարաշահված դասագրքի տեքստը շարադրելիս։ Դպրոցական դասագրքերը պետք է զերծ լինեն որևէ քաղաքական օրակարգ ու իշխանական քմահաճույքներ սպասարկելուց։

Կարդացեք նաև՝ «Իմ քննարկելունը չի», «գրողն ադրբեջանցի է»․ քաղաքացիները՝ Արցախն Ադրբեջանի կազմում ներկայացնող պատմության դասագրքերի մասին

telegram
Tags: «Հայոց պատմություն» 7Հայկ ԴեմոյանՊատմաբանՍմբատ Հովհաննիսյան

Առնչվող Նորություններ

Նիկոլ Փաշինյանը ԵՊՀ-ում հանդիպում է ուսանողների հետ (ուղիղ)

Նիկոլ Փաշինյանը ԵՊՀ-ում հանդիպում է ուսանողների հետ (ուղիղ)

02 Հունիս 2025 11:30

Ի՞նչ միջոցառումներ են նախատեսված Երևանում և մարզերում Երեխաների պաշտպանության միջազգային օրը

Ի՞նչ միջոցառումներ են նախատեսված Երևանում և մարզերում Երեխաների պաշտպանության միջազգային օրը

30 Մայիս 2025 18:30

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը և Երևանի քաղաքապետարանը հրապարակել են Երևանում և մարզերում Երեխաների պաշտպանության միջազգային օրվան նվիրված միջոցառումների ցանկը։ ԿԳՄՍՆ ենթակայությամբ...

Թրամփի վարչակազմը ծրագրում է դադարեցնել կառավարության պայմանագրերը Հարվարդի համալսարանի հետ

Թրամփի վարչակազմը ծրագրում է դադարեցնել կառավարության պայմանագրերը Հարվարդի համալսարանի հետ

27 Մայիս 2025 18:39

ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփի վարչակազմը ծրագրում է դադարեցնել դաշնային կառավարության պայմանագրերը Հարվարդի համալսարանի հետ, հայտնել է CNBC-ն: ԱՄՆ ընդհանուր ծառայությունների...

Լավ սովորեք, որ լավ ապրեք. ԿԳՄՍ նախարարը՝ շրջանավարտներին

Լավ սովորեք, որ լավ ապրեք. ԿԳՄՍ նախարարը՝ շրջանավարտներին

23 Մայիս 2025 10:07

Լավ սովորեք, որ լավ ապրեք, Վերջին դասի կապակցությամբ իր ուղերձում նշել է Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:...

ԿԳՄՍՆ-ն Մերձավանի դպրոցի աշակերտների ու ծնողների հետ աշխատանք է տանում. Հովհաննիսյան

ԿԳՄՍՆ-ն Մերձավանի դպրոցի աշակերտների ու ծնողների հետ աշխատանք է տանում. Հովհաննիսյան

16 Մայիս 2025 11:17

Հայաստանն արծաթե մեդալ է նվաճել քիմիայի Մենդելեևյան միջազգային օլիմպիադայում

Հայաստանն արծաթե մեդալ է նվաճել քիմիայի Մենդելեևյան միջազգային օլիմպիադայում

13 Մայիս 2025 16:23

Հայաստանի թիմն արծաթե մեդալ է նվաճել քիմիայի Մենդելեևյան 59-րդ միջազգային օլիմպիադայում, որն անցկացվել է մայիսի 5-13-ը Բրազիլիայի Բելու-Օրիզոնտի քաղաքում, հայտնում...

Ավելին
  • Լուրեր
Զինծառայող Միքայել Դանիելյանի մահվան դեպքի առթիվ ՔԿ-ն քրեական վարույթ է նախաձեռնել

Կայծակնահարության հետևանքով ՊՆ զինծառայող է մահացել

06 Հունիս 2025 21:05
Երևանում ուսուցիչը պարբերաբար սեքսուալ բնույթի գործողություններ է կատարել 2 աշակերտուհու նկատմամբ․ ՔԿ

Երկու անչափահասների՝ ադրբեջանական կողմում հայտնվելու դեպքով քրվարույթ է նախաձեռնվել առևանգման հատկանիշներով

06 Հունիս 2025 20:46
Քաշմիրում բացվել է աշխարհի ամենաբարձր երկաթուղային կամուրջը

Քաշմիրում բացվել է աշխարհի ամենաբարձր երկաթուղային կամուրջը

06 Հունիս 2025 20:28
«Էլ բան չունես տալու», «ձեռքբերումներ կան». քաղաքացիները՝ վարչապետի հայտարարության մասին

«Էլ բան չունես տալու», «ձեռքբերումներ կան». քաղաքացիները՝ վարչապետի հայտարարության մասին

06 Հունիս 2025 20:08
Իսրայելի բանակը հաստատել է «Համասի» ռազմական թևի առաջնորդ Սինվարի սպանությունը

Իսրայելը զենք է մատակարարում Գազայում ՀԱՄԱՍ-ի մրցակից իսլամիստական խմբավորմանը․ ԶԼՄ

06 Հունիս 2025 19:57
Փաշինյանը ՔՊ-ի գյումրեցի անդամներին հրահանգել է քիչ խոսել․ ԶԼՄ

Փաշինյանը Կուրբան Բայրամ տոնի առթիվ շնորհավորել է Ադրբեջանին և ադրբեջանցի ժողովրդին

06 Հունիս 2025 19:25
Ոչ մի խնդիր չեմ տեսնում․ ՀԿԿ նախագահը՝ բյուջեի հաշվին իրականացվող «Կրթվելը նորաձև է» ծրագրի մասին

Ոչ մի խնդիր չեմ տեսնում․ ՀԿԿ նախագահը՝ բյուջեի հաշվին իրականացվող «Կրթվելը նորաձև է» ծրագրի մասին

06 Հունիս 2025 18:33
Ուժեղ կարկտահարություն է դիտվել Արմավիրի մարզի Նոր Արտագերս և մի շարք այլ գյուղերում

Գեղարքունիքի մարզի Գեղհովիտ գյուղում ուժեղ կարկուտ է տեղացել

06 Հունիս 2025 18:31
Մատվիենկոյի այցին զուգահեռ ԱԺ-ի դիմաց ակցիաների ժամանակ բերման ենթարկված չի եղել. ՀՀ ՆԳՆ

Մատվիենկոյի այցին զուգահեռ ԱԺ-ի դիմաց ակցիաների ժամանակ բերման ենթարկված չի եղել. ՀՀ ՆԳՆ

06 Հունիս 2025 18:16
Ոչ թե կադրային ջարդ, այլ բնական գործընթաց է․ ՀԿԿ նախագահը՝ աշխատակիցներին հեռացնելու մասին

Ոչ թե կադրային ջարդ, այլ բնական գործընթաց է․ ՀԿԿ նախագահը՝ աշխատակիցներին հեռացնելու մասին

06 Հունիս 2025 18:11
Փաշինյանն ու Փեզեշքիանը քննարկել են տարածաշրջանային անվտանգությանն առնչվող հարցեր

Փաշինյանն ու Փեզեշքիանը քննարկել են տարածաշրջանային անվտանգությանն առնչվող հարցեր

06 Հունիս 2025 18:00
Կին պատգամավորների նկատմամբ որևէ գործընթաց չունենք․ Հակակոռուպցիոն կոմիտեի նախագահ

Կին պատգամավորների նկատմամբ որևէ գործընթաց չունենք․ Հակակոռուպցիոն կոմիտեի նախագահ

06 Հունիս 2025 17:58
Արցախի բնակիչների հայրենադարձությունն այս պահին անհնար է. Սամվել Շահրամանյան

Սամվել Շահրամանյանի հարցաքննությունը հետաձգվել է․ փաստաբան

06 Հունիս 2025 17:48
Իրանը Չինաստանից պատվիրել է 800 բալիստիկ հրթիռի բաղադրիչներ. ԶԼՄ

Իրանը Չինաստանից պատվիրել է 800 բալիստիկ հրթիռի բաղադրիչներ. ԶԼՄ

06 Հունիս 2025 17:35
ՔԿ-ից գողացված 590 հազար դոլարի 11 200-ը դեռ չի հայտնաբերվել․ ՀԿԿ նախագահ

ՔԿ-ից գողացված 590 հազար դոլարի 11 200-ը դեռ չի հայտնաբերվել․ ՀԿԿ նախագահ

06 Հունիս 2025 17:26
ԿԸՀ-ն 53% բյուջեով կատարել է 2024 թվականի կատարողականը․ ԿԸՀ փոխնախագահ

ԿԸՀ-ն 53% բյուջեով կատարել է 2024 թվականի կատարողականը․ ԿԸՀ փոխնախագահ

06 Հունիս 2025 17:05
Հոգևորականի «քեռակնոջ» մասին Փաշինյանի գրառման առնչությամբ վարույթ է հարուցվել․ Մարիամ Գալստյան

Հոգևորականի «քեռակնոջ» մասին Փաշինյանի գրառման առնչությամբ վարույթ է հարուցվել․ Մարիամ Գալստյան

06 Հունիս 2025 16:58
Տարադրամի փոխարժեքը մայիսի 31-ին՝ ըստ հայաստանյան բանկերի

Տարադրամի փոխարժեքը հունիսի 6-ին՝ ըստ ԿԲ տվյալների

06 Հունիս 2025 16:38
ՀԿԿ-ի ծախսերը 2023թ․-ի հետ համեմատած աճել են 17,9%-ով, ինչը պայմանավորված է հաստիքների համալրմամբ․ Նահապետյան

ՀԿԿ-ի ծախսերը 2023թ․-ի հետ համեմատած աճել են 17,9%-ով, ինչը պայմանավորված է հաստիքների համալրմամբ․ Նահապետյան

06 Հունիս 2025 16:25
ՀԿԿ նախագահ Արթուր Նահապետյանի ճեպազրույցը (ուղիղ)

ՀԿԿ նախագահ Արթուր Նահապետյանի ճեպազրույցը (ուղիղ)

06 Հունիս 2025 16:16
Проходит брифинг главы Комиссии по предупреждению коррупции Мариам Галстян (прямое включение)

Կոռուպցիայի կանխարգելման հանձնաժողովի ղեկավար Մարիամ Գալստյանի ճեպազրույցը (ուղիղ)

06 Հունիս 2025 16:13
Քննիչները Netflix-ի սերիալներով են վերապատրաստվելու. Խամոյանը՝ ՔԿ-ից գողացված կես մլն դոլարի մասին

Քննիչները Netflix-ի սերիալներով են վերապատրաստվելու. Խամոյանը՝ ՔԿ-ից գողացված կես մլն դոլարի մասին

06 Հունիս 2025 15:46
Մենք մեր ձեռքով մեր սուվերենությունը տալիս ենք եվրոպական բանկային համակարգին․ Հարությունյան

Մենք մեր ձեռքով մեր սուվերենությունը տալիս ենք եվրոպական բանկային համակարգին․ Հարությունյան

06 Հունիս 2025 15:41
Փաշինյանն ու Մատվիենկոն հանդիպել և քննարկել են մի շարք օրակարգային հարցեր

Փաշինյանն ու Մատվիենկոն հանդիպել և քննարկել են մի շարք օրակարգային հարցեր

06 Հունիս 2025 15:35
Симонян и Матвиенко участвуют в армяно-российском межрегиональном форуме (прямое включение)

Սիմոնյանն ու Մատվիենկոն մասնակցում են հայ-ռուսական միջտարածաշրջանային համաժողովի (ուղիղ)

06 Հունիս 2025 15:00
Սպիտակ տունը Թրամփ-Մասկ հեռախոսազրույց է նախապատրաստում՝ փորձելով վերջ դնել նրանց վեճին․ Politico

Սպիտակ տունը Թրամփ-Մասկ հեռախոսազրույց է նախապատրաստում՝ փորձելով վերջ դնել նրանց վեճին․ Politico

06 Հունիս 2025 14:56
Հայաստանում ձերբակալվել է Իրաքում հետախուզվող անձ․ ՀՀ ոստիկանություն

Հայաստանում ձերբակալվել է Իրաքում հետախուզվող անձ․ ՀՀ ոստիկանություն

06 Հունիս 2025 14:37
Գույքի վերադարձը պետք է լիներ ինստիտուցիոնալ․ Արայիկ Հարությունյան

Գույքի վերադարձը պետք է լիներ ինստիտուցիոնալ․ Արայիկ Հարությունյան

06 Հունիս 2025 14:29
Քրիստիան Կիվուն կգլխավորի «Ինտերը»․ ԶԼՄ

Քրիստիան Կիվուն կգլխավորի «Ինտերը»․ ԶԼՄ

06 Հունիս 2025 14:23
Ռուսաստանի խորհրդի փոխնախագահը հայտարարել է Հայաստանի հետ հարաբերությունների դինամիկ զարգացման մասին

Ռուսաստանի խորհրդի փոխնախագահը հայտարարել է Հայաստանի հետ հարաբերությունների դինամիկ զարգացման մասին

06 Հունիս 2025 14:11
Զինծառայող Միքայել Դանիելյանի մահվան դեպքի առթիվ ՔԿ-ն քրեական վարույթ է նախաձեռնել
Զինված ուժեր

Կայծակնահարության հետևանքով ՊՆ զինծառայող է մահացել

06 Հունիս 2025 21:05

Կայծակնահարության հետևանքով մահացել է ՊՆ N զորամասի զինծառայող Նարեկ Արմանի Մարգարյանը, հայտնում է ՊՆ մամուլի ծառայությունը։ Ըստ գերատեսչության՝ դեպքը տեղի...

ԿարդալDetails
Երևանում ուսուցիչը պարբերաբար սեքսուալ բնույթի գործողություններ է կատարել 2 աշակերտուհու նկատմամբ․ ՔԿ
Իրավունք

Երկու անչափահասների՝ ադրբեջանական կողմում հայտնվելու դեպքով քրվարույթ է նախաձեռնվել առևանգման հատկանիշներով

06 Հունիս 2025 20:46

Սյունիքի մարզում երկու անչափահասների՝ ադրբեջանական կողմում հայտնվելու դեպքի առթիվ նախաձեռնվել է քրեական վարույթ, Armenia Today-ին հայտնել են Քննչական կոմիտեից։ Ըստ...

ԿարդալDetails
Facebook Telegram Instagram Youtube TikTok
Armenia Today

Տեղեկատվական-վերլուծական պորտալ

Facebook Telegram Instagram Youtube TikTok
Armenia Today

Տեղեկատվական-վերլուծական պորտալ

«Armenia Today» ՓԲԸ
Հեռ. +374 77 204488
Էլ. փոստ` [email protected]
Գովազդի հարցերով՝ [email protected]

Armenia Today-ում տեղադրված նյութերի վճարովի կամ անվճար հիմքով օգտագործման դեպքում օգտատերերը պարտավոր են հղում անել Armenia Today-ին

  • Մեր մասին
  • Գովազդ եւ համագործակցություն
  • Աջակցություն
  • Հղում անելու կարգը

2018-2025 © Լուրեր Հայաստանից - armeniatoday.news

  • ru Русский
  • hy Հայերեն
  • Քաղաքականություն
  • Տնտեսություն
  • Իրավունք
  • Զինված ուժեր
  • Հայաստան
  • Արցախ
  • Տարածաշրջան
  • Աշխարհում
  • Հարցազրույց
  • Կարծիք
  • Հասարակություն
  • Գիտություն և տեխնիկա
  • Պատահար
  • Առողջություն
  • Սպորտ
  • Մշակույթ
  • Ուղեցույց
  • Ոճ
  • Երևան
  • Էքսկլյուզիվ

  • ru Русский
  • hy Հայերեն
  • Քաղաքականություն
  • Տնտեսություն
  • Իրավունք
  • Զինված ուժեր
  • Հայաստան
  • Արցախ
  • Տարածաշրջան
  • Աշխարհում
  • Հարցազրույց
  • Կարծիք
  • Հասարակություն
  • Գիտություն և տեխնիկա
  • Պատահար
  • Առողջություն
  • Սպորտ
  • Մշակույթ
  • Ուղեցույց
  • Ոճ
  • Երևան
  • Էքսկլյուզիվ